تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

مشکل انتقال NEAR به کیف پول

  

1
شروع کننده موضوع

سلام
دوستان نیاز به کمک دارم ۱۰ روز پیش از صرافی کوینکس تعدادی near منتقل کردم به کیف پول trust
در قسمت ترنسفر نشون میده که این میزان منتقل شده و رسیدش هم صادر شده ولی در قسمت موجودی near عدد صفر رو نشون میده

1 پاسخ
1

سلام، حتما در ابتدا تراکنش های آدرس خودتان را روی شبکه Near در سایت https://explorer.near.org چک کنید، احتمال خیلی زیاد مشکل شما در عدم بروزرسانی موجودی شما توسط TrustWallet است. چک کنید احتمالا صرافی ارز را برای شما ارسال کرده که به شما رسید داده، این را می توانید از آدرس فوق چک کنید و مقدار Near موجود در کیف پول خود را مشاهده کنید.

اگر از لینک فوق دیدید که مبلغ برای شما ارسال شده نتیجه گرفته میشه مشکل از تراست والت است (خیلی پیش میاد)، ممکن است با فیلترشکن های مختلف اگر کانکت بشوید درسته بشه، یا شاید بهتر باشه برای Near کیف پول دیگری استفاده کنید، احتمالا بتوانید با استفاده از کلمات بازیابی تراست والت، آدرس NEAR خودتون را در کیف پول دیگری مثل https://wallet.near.org/recover-account بالا بیاورید و به موجودی خود دست پیدا کنید.

اما اگر موجوی شما در سایت اکسپلورر near اضافه نشده و تراکنشی که صرافی نگفته انجام نشده، باید با پشتیبانی صرافی تماس بگیرید.

خیلی ممنون ولی یعنی میشه اعتماد کنم 12 کلمه رو تو کیف پول دیگری ایمورت کنم؟

ابتدا همانطور که گفتم با اتصال اینترنت دیگری و با فیلترشکن های مختلفی همان TrustWallet را چند بار باز کنید و چند دقیقه فرصت بدهید شاید با نود های Near توانست کانکشن برقرار کنه، اگر نشد در کیف پول خود سایت Near ایمپورت را می توانید انجام دهید، از کیف پولهای متفرقه اصلا استفاده نکنید و اعتماد نکنید اما بالاخره کیف پول خود NEAR حتما قابل اعتماد باید باشد.

دمتون گرم از توضیح کامل پس امشب روی تراست وقت میگذارم اگه نشد فردا از سایت near ریکاوری می کنم چون داخل بلاکچین اکسپلرر موجودیم اضافه شده

    سبد خرید