تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

[حل شده] مشکل در ارسال اتریوم از bep20 به erc20

  

1
شروع کننده موضوع

من مقداری اتریوم بصورت bep20 در کیف پول تراست ولت تراست ولت داشتم و به آدرس اتریوم خودم در صرافی bybit ارسال کردم اما نرسید، بعد که از پشتیبانی صرافی سوال کردم متوجه شدم که صرافی آدرس شبکه اتریوم erc20 به من داده بود و پول من از شبکه bep20 به شبکه آنها نرسیده. چکار باید بکنم که پولم برگرده؟ پشتیبانی trustwallet هم هیچ کمکی نکرد. لطفا کمک کنید

1 پاسخ
1

شبکه های erc20 و bep20 بسیار شبیه به هم هستند و گفته می شود bep20 بایننس از اتریوم کپی شده و فرمت آدرس های آنها مشابه یکدیگر است. هر آدرسی که شما مالک آن در شبکه erc20 باشید دقیقا همان آدرس در شبکه bep20 نیز متعلق به شماست، حتی همین آدرس در شبکه polygon یا matic که لایه دوم از اتریوم است نیز متعلق به شما می باشد.

پس آدرس اتریوم مقصد که erc20 بوده و شما به آن ارسال کرده اید در شبکه bep20 نیز موجود است و متعلق به همان مالک آدرس در شبکه اتریوم است. یعنی صرافی bybit به ارز شما در شبکه bep20 که ارسال شما در آن انجام شده می تواند دسترسی داشته باشد و بایستی همکاری کند و ارز شما را وارد اکانت صرافی شما نماید یا اینکه نهایتا به آدرس مبدا شما بازگرداند.

اینطور نیست که بخواهند بگویند "این آدرس در erc20 برای ما است ولی همین آدرس در bep20 برای ما نیست و در اختیار شخص دیگری است" ، چون همان private key که برای شبکه erc20 دارند روی شبکه bep20 قابل استفاده است و آنها را مالک همین آدرس در آن شبکه می کند.

مسئله این است که این صرافی الان باید زحمتی را تقبل کند و این عمل بازگرداندن ارز را برای شما انجام دهد. اگر زیر بار نمی روند بهتر است در twitter بصورت علنی با اکانت این صرافی موضوع را مطرح نمایید و آنجا پیگیری کنید تا به نتیجه برسید.

    سبد خرید