تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

[حل شده] حذف شدن BTT در تراست والت

  

0
شروع کننده موضوع

من مقداری Bittorrent در تراست والت داشتم که به نسخه جدید تبدیل نکردم الان که خواستم تبدیل کنم دیگه Trustwallet این ارز رو به من نشان نمیده. یعنی از دست رفت چون به موقع تبدیل نکردم؟

1 پاسخ
2

نه دوست عزیز چیزی از بین نرفته، شما می توانید در کیف پول TronLink Pro با استفاده از 12 کلمه ای که از تراست والت دارید کیف پول خود را import کنید. موجودی شما بصورت BTT OLD نمایش داده خواهد شد که با کمک سایت wallet.bt.io می توانید تبدیل را انجام دهید.

استفاده از 12 کلمه خطری نداره؟

کیف پول Tronlink pro یک کیف پول عالی و قابل اعتماد برای ترون و توکن های شبکه آن است. این کیف پول بسیار قابل اعتماد است و همکاری نزدیکی با توسعه دهندگان Tron هم دارد. البته نکات امنیتی را حتما رعایت کنید و نرم افزار آن را حتما از وب سایت اصلی دانلود نمایید و در هنگام ایمپورت کردن کلمات از آلوده نبودن دستگاه خود به ویروس و تروجان اطمینان حاصل کنید.

سعی کنید از copy & paste برای وارد کردن این کلمات استفاده نکنید. هنگام وارد کردن کلمات آنها را به ترتیب وارد نکنید! یعنی کلمه اول را که تایپ کردید بعد مثلا کلمه سوم را تایپ کنید و بعدا بین آنها کلمه دوم را وارد کنید. بعد کلمه پنجم را وارد کنید و بعد بین آن و کلمه سوم، کلمه چهارم را تایپ کنید. یعنی کلمات را به ترتیب پشت سر هم به ترتیب تایپ نکنید اما در نهایت چیدمان آنها به ترتیب باشد.

خیلی روش جالبی بود برای key logger ها، ممنون ایمپورت کردم و bttold ها را داخل آن دارم می بینم.

    سبد خرید