تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

کسب درآمد دلاری با یک روش فنی جدید بدون نیاز به دانش

 

New Member
عضو شده: 1 سال قبل
ارسال‌: 1
شروع کننده موضوع  

سلام دوستان

یک روش هست که میتونین بدون نیاز به دانش تنها با کپی کردن معاملات تریدرهای دیگه بدون نیاز به هیچ کاری پول در بیارین

حد ضرر هم میتونین تنظیم کنید. صرافی های بزرگی هم این رو ارائه میدن. و هیچ نگرانی ای وجود نداره  برای آشنایی بیشتر روی ویدیو تصویری زیر کلیک کنید.

آموزش تصویری


   
نقل‌قول
Trusted Member
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 38
 

ویدئوی جالبی بود، دیدگاه تازه ای در مورد کپی ترید به من داد، باز هم‌ فکر نمی کنم به همین سادگی باشه باید بیشتر بررسی و‌ تست کنیم


   
پاسخنقل‌قول
حامد ریحانی
Illustrious Member Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 629
 

بله کپی ترید امکان جالبی است که بروکرها و صرافی ها در اختیار مشتریان‌ خود قرار می دهند.‌ ولی برای انتخاب اکانت مبدا و همچنین تعیین میزان سرمایه و‌ ریسک باید بسیار دقت کنید.

من قصد توهین کردن به شخص یا صرافی ندارم، اما مشاهداتی داشتم که برخی از این اکانت های موفق ساخته خود صرافی بودند یا با برخی افراد برای ایجاد چنین اکانتهایی برنامه ریزی می کنند و با حمایت های مالی و ترفندهایی‌ شیطنت آمیز تاریخچه و history مناسبی برای معاملات اکانت های مورد نظر ایجاد می کنند.

مثلا یک‌ مورد داشتیم یکی از دوستان هموطن در یک بروکر فارکسی ناشناخته برای چند ماه در صدر اکانتهای تریدر برتر سایت forexfactory بود که یک جلسه ایشان را در جمعی دعوت کردیم و‌ خودش داستان ساختگی بودن حساب با حمایت بروکر را تعریف کرد و‌ هدف از اینکار را تبلیغاتی جهت نمایش نام بروکر مورد نظر در لیست تریدرهای برتر سایت فارکس فکتوری بیان کرد.

پس در انتخاب اکانت مبدا و میزان ریسک در همراهی با آن بسیار احتیاط کنید.

 


   
پاسخنقل‌قول
    سبد خرید