تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

تبدیل ارز ها بین شبکه ها Cross-Chain Swap توسط xPollinate

 

حامد ریحانی
Illustrious Member Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 624
شروع کننده موضوع  

وب سایت xpollinate.io به عنوان یک سایت خدمات Cross-Chain Swap به شما امکان انتقال دارایی بین شبکه های زیر را می دهد:

 

Ethereum - Binance Smart Chain (BSC) - Polygon - Arbitrum - Optimism - Avalanche - Fantom - xDAI Chain - Moonriver - Fuse

 

کار با این وب سایت بسیار ساده است، ابتدا باید کیف پول Metamask خود را به این وبسایت Connect نماید و بعد شبکه مبدا و مقصد را برای ارز مورد نظر خود انتخاب می کنید. البته قبل از همه چیز باید شبکه های مورد نظر را به کیف پول Metamask خود اضافه کرده باشید ( راهنمای افزودن شبکه های مختلف به کیف پول MetaMask )

به عنوان مثال اگر بخواهید مقداری DAI از موجودی خود در شبکه Polygon به شبکه xDai در کیف پول خود ارسال کنید می توانید از این وبسایت استفاده نمایید. این وبسایت در قسمت Advanced Options این امکان را هم به شما میدهد که آدرس کیف پول مقصد را آدرسی متفاوت با کیف پول خود تعیین کنید. اگر نیاز به انتقال ارز بین شبکه های مختلف دارید xPollinate یکی از بهترین گزینه های شماست.

  • توجه داشته باشید برای کار در داخل اکوسیستم هر شبکه به ارز اصلی آن شبکه هم نیاز دارید. به عنوان مثال اگر می خواهید توکن های تحت شبکه Binance smart chain را انتقال دهید بایستی مقداری BNB روی این شبکه یعنی BEP20 برای پرداخت هزینه های Fee موجود داشته باشید. یا اگر داخل شبکه xDAI کاری مثل Swap می خواهید انجام دهید باید مقداری هم DAI داشته باشید. یا در شبکه اتریوم باید ETH برای پرداخت کارمزدها داشته باشید.

این نکته را ذکر کردم چون برخی دوستان می خواستند در وب سایت Cowswap روی شبکه xDai تراکنش swap از ارز USDC به DAI انجام بدهند اما چون موجودی فقط USDC داشتند امکان پرداخت فی نداشتند پس راهنمایی کردم که ابتدا از جایی دیگری مثل همین وبسایت xPollinate مقداری DAI به کیف پول خود روی شبکه xDai ارسال کنند

 


   
mr_k1lou reacted
نقل‌قول
Active Member
عضو شده: 2 سال قبل
ارسال‌: 5
 

ممنونم از مطلب خوبتون

کارمزدها در xPollinate به چه صورت هست؟ آیا صرفه دارد برای مبالغ خرد؟

کلا در بین سواپ‌های کراس‌چین کدومشون کارمزد به صرفه تری دارند؟

با تشکر


   
پاسخنقل‌قول
حامد ریحانی
Illustrious Member Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 624
شروع کننده موضوع  

سواپ بین شبکه هایی غیر از خود شبکه اتریوم ERC20 بطور کلی هزینه خاصی ندارد که اذیت کننده باشد و به چشم بیایید. ولی من با این وب سایت xPollinate خیلی راحت و راضی بودم.

 


   
Yousef reacted
پاسخنقل‌قول
    سبد خرید