تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

استفاده از کیف پول Metamask به شکل Extension در مرورگر گوشی اندروید

 

حامد ریحانی
Illustrious Member Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 629
شروع کننده موضوع  

کیف پول Metamask در کامپیوتر های دسکتاپ با سیستم عامل windows و غیره به صورت افزونه روی مرورگرهای Google Chrome و Firefox و Brave و Edge نصب می شود و استفاده از آن بسیار راحت می باشد. این کیف پول در گوشی های موبایل با سیستم عامل Android یک اپلیکیشن عالی دارد: متامسک برای اندروید

اما کیف پول متامسک روی گوشی های موبایل اندرویدی که عموما از Google Chrome در آنها برای وب گردی استفاده می شود بصورت افزونه قابل استفاده نمی باشد. برای همین یک Browser داخلی برای آن تعبیه شده که هر زمان نیاز به کانکت شدن به وب سایت هایی مانند صرافی های غیرمتمرکز از جمله Pancake swap و... می توانید از آن مرورگر داخلی استفاده کنید.

با این حال برخی وب سایت ها در برخی گوشی ها ممکن است از طریق Browser داخلی Metamask کانکت نشوند به عنوان مثال بازی CryptoCars از این جمله می باشد و خیلی افراد نمی توانند با گوشی اندرویدی خود از آن استفاده کنند. برخی گوشی ها هم از نسخه های قدیمیتر Android استفاده می کنند که امکان نصب اپلیکیشن متامسک را ندارند و برای اتصال به Dex ها باید از کامپیوتر خود استفاده کنند که همیشه در دسترس نیست.

اما یک خبر خوب برای این دسته از افراد دارم: کافیست اپلیکیشن Kiwi Browser را روی گوشی خود نصب کنند( دانلود از GooglePlay )

این اپلیکیشن قابلیت پشتیبانی بسیاری از افزونه ها یا Extension های گوگل کروم را دارد که می توانید داخل آن به لینک https://chrome.google.com/webstore بروید و Metamask را جستجو کنید و آن را Add to Chrome کنید ( ولی افزونه در اصل روی Kiwi Browser شما نصب می شود ) و همانند چیزی که در تصویر زیر مشاهده می کنید به آن دسترسی خواهید داشت:

 

 

حالا شما می توانید یک کیف پول جدید بسازید یا کیف پول های خود را با کلمات بازیابی در آن import کنید و یا بطور کلی دقیقا هر کاری با Metamask در کامپیوتر خود انجام می دهید مثل بازی Crypto Cars را انجام دهید.

 

اگر این راهنما بکار شما آمد کمک های خود را برای دو نفر از عزیزان که نیازمند شروع بازی کریپتوکارز هستند به آدرس های زیر ارسال کنید:

0xcCaD81000271914Dc011880d9542C749fbfA2b43

0xfcc35768C95C0ea7dA2e12461927D1b8C14b5987

 


   
نقل‌قول
    سبد خرید