تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

استفاده از تراست والت، VPN می‌خواد؟

 

New Member
عضو شده: 2 سال قبل
ارسال‌: 2
شروع کننده موضوع  

می‌خواستم بدونم استفاده از تراست والت یا کیف پول‌های دیگه وی‌پی‌ان لازم داره و در غیر این صورت ممکنه کیف پول مسدود بشه؟ یه کیف پول غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین چطوری مسدود می‌شه؟


   
نقل‌قول
حامد ریحانی
Illustrious Member Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 629
 

سلام،

هیچکدام از این کیف پول ها نمی توانند دارایی شما را بدلایلی مثل تحریم مسدود کنند! در بدترین حالت، شما کلید خصوصی یا کلمات Seed خود را دارید که می توانید با استفاده از آن دارایی خود را در اپلیکیشن کیف پول دیگری بازیابی کنید.

اما شما به Node های ایجاد شده توسط این کیف پول مثلا تراست والت متصل می شوید و می دانیم تراست والت متعلق به صرافی بایننس است. از آنجایی که نود های بیتکوین و اتریوم و... اطلاعات بیشتری به مالکان آن می دهد آنها به راحتی متوجه ip شما از ایران می شوند و می توانند آدرس شما را به عنوان یک آدرس ایرانی شناسایی کنند و در اختیار شرکت هایی مثل بایننس قرار دهند! بعد بایننس آدرس شما را به عنوان ایرانی می شناسد و زمانی که ارزی به صرافی از این آدرس می آید احتمال بسیاری می دهد که اکانت مربوطه در بایننس می تواند متعلق به یک ایرانی باشد و آن را مسدود نماید.

یا فرض کنید کیف پولی محصول ایران باشد، مطمئن باشید نهاد های اطلاعاتی کاملا در جریان تمام دارایی های شما قرار خواهند گرفت. استفاده همیشگی از VPN و یا بهتر از آن استفاده از شبکه TOR می تواند به شما در حفظ اطلاعات حریم خصوصی شما کمک بسیاری کند.

 


   
پاسخنقل‌قول
    سبد خرید