تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

کیف پول Phantom برای شبکه Solana

 

حامد ریحانی
Illustrious Member Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 629
شروع کننده موضوع  

کیف پول Phantom یکی از والت های مناسب برای سولانا و توکن های تحت بلاکچین Solana می باشد. این کیف پول بصورت افزونه روی مرورگرهایی مثل Chrome و Firefox و Brave و Edge ارئه شده است. جهت دانلود و نصب آن بر روی مرورگر های خود به وبسایت https://phantom.app  مراجعه نمایید.

این کیف پول هنوز نسخه موبایل برای Android و iOS ندارد و در حال طراحی و توسعه می باشند. از دانلود اپلیکیشن های جعلی که از نام آن استفاده می کنند خودداری نمایید.

 

نصب این کیف پول بسیار ساده است، کافیست با مرورگر خود وارد سایت آن شوید، مثلا اگر از Chrome استفاده می کنید گزینه Add to Chrome را مشاهده خواهید کرد. روی آن که کلیک کنید دانلود و نصب از مخزن افزونه های گوگل کروم را باید انجام دهید. 

پس از نصب، آیکون آن به بالای مرورگر شما اضافه می شود. صفحه ابتدایی آن نیز برای شما باز می شود که با گزینه Create New Wallet می توانید اقدام به ایجاد کیف پول جدید نمایید، بعد از کلیک این گزینه به شما 12 کلمه بازیابی یا Seed یا Secret Recovery Phrase را نمایش می دهد. این 12 کلمه را باید جایی امن یادداشت و نگهداری کنید! حتما می دانید که هر اتفاقی برای کامپیوتر شما بیفتد نهایتا شما فقط با این 12 کلمه می توانید کیف پول خود را بازیابی کنید. این 12 کلمه دست هر شخصی باشد آن فرد دسترسی کامل به کیف پول شما می تواند داشته باشد!

در مرحله بعد شما باید یک رمز یا Password مناسب برای کیف پول خود انتخاب کنید. هر زمان بخواهید کیف پول را استفاده کنید به این رمز نیاز خواهید داشت. بعد تعیین این رمز کیف پول فانتوم شما برای شبکه سولانا آماده است و می توانید با آن در وبسایت هایی که از این شبکه استفاده می کنند کارهای خود را انجام دهید به عنوان مثال می توانید برای خرید و فروش NFT در سایت solanart.io با همین کیف پول Connect شوید و کارهای لازم را انجام دهید.

 

سوالات و مشکلات خود در مورد کیف پول فانتوم در شبکه سولانا را می توانید اینجا مطرح نمایید تا توسط من یا دیگر همراهان انجمن راهنمایی های لازم را دریافت خواهید کرد.


   
نقل‌قول
    سبد خرید