تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

کیف پول دسکتاپ یا اندروید؟

 

New Member
عضو شده: 2 سال قبل
ارسال‌: 1
شروع کننده موضوع  

سلام. میخواستم بدونم که بهتر است کیف پول موبایلی داشته باشیم یا اینکه دسکتاپی؟ این درست است که کلا سیستم ویندوز برای اینکار امن نیست؟


   
نقل‌قول
حامد ریحانی
Illustrious Member Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 629
 

اول اینکه ویندوز سیستم عامل خوب و امنی است اما استفاده هایی که کاربران از آن می کنند می تواند آن را ناامن کند. یعنی وقتی شما خیلی راحت نرم افزار Office در ایران نصب می کنید و برای فعال سازی رایگان آن یک فایل Crack را با خاموش کردن Antivirus اجرا می کند یک گام به سوی ناامن کردن ویندوز خود برداشته اید. همچنین بسیاری دیگر نرم افزار ها از جمله Active کردن غیر قانونی ویندوز می تواند خطر ساز باشد. اگر هم سیستم عامل شما Update نباشد باز خطر در کمین شماست.

در مورد موبایل هم همین مورد صدق می کند! باید نرم افزار های شما آپدیت باشند و اپلیکیشن هایی را نصب کنید که دقیقا می دانید چه هستند و از امن بودن آن ها اطمینان دارید! یعنی اگر قرار است گوشی خود را دست فرزندان خود بدهید که آنها هم خودشان بروند هر بازی عکس قشنگتری دارد نصب کند باید بدانید که گوشی امنی ندارید!

پیشنهاد من این است که یک محیط امن فراهم کنید! چه دسکتاپ و چه موبایل بهتر است از چیزی استفاده کنید که ابزار استفاده روزمره شما نباشد. به عنوان مثال یک گوشی ساده و ارزان قیمت تر برای نصب کیف پول ها تهیه کنید و فقط به عنوان کیف پول استفاده کنید و از نصب اپلیکیشن های اضافی خود داری کنید، هر جایی همراه خود نبرید و فقط در زمان نیاز آن را به اینترنت متصل کنید. 

به غیر از آن مسئله نگهداری از کلمات بازیابی و حفظ امنیت آنها مبحث دیگری است که باید در مورد آن مطالعه نمایید.

 

 

 


   
haghi reacted
پاسخنقل‌قول
    سبد خرید