تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

[حل شده] مشکل نرسیدن تتر به کیف پول

  

1
شروع کننده موضوع

من مقداری تتر trc20 خریدم اما به کیف پول تراست والتم نرسیده، قبلا از همین جایی که همیشه می خرم به آدرس حسابم تو صرافی ارسال می کردم سریع می رسید، الان هم شب شده پاسخ نمیدن چکار کنم؟

1 پاسخ
2

آیا قبلا از Trust Wallet استفاده کردید؟ برای ترون یا دیگر ارزهای تحت شبکه TRC20 دریافتی داشتید؟ اگر پاسخ شما منفی است و تازه اولین بار است که استفاده می کنید باید بگم آدرس شبکه Tron یا TRC20 شما هنوز فعال نشده است. برای فعالسازی حتما باید مقداری مقداری از خود ترون یعنی TRX دریافت کنید تا آدرس شما فعال شود. حتی 1 عدد trx هم کافیست تا آدرس شما فعال شود و بعد از آن موجودی Tether شما هم نمایش داده شود.

ولی نکته مهم این است که بعدش هم برای انتقال USDT های خود به هر جای دیگه باید Fee یا کارمزد انتقال را بر حسب trx پرداخت کنید و اگر در تراست والت خود ترون نداشته باشید یا کم داشته باشید بهتون اجازه انتقال نمی دهد. پس حتما ابتدا حداقل 10 عدد ترون به همان آدرس Trust Wallet خود واریز کنید چون هزینه Fee انتقال تترهای شما به صرافی در مرحله بعد حدود 7 عدد trx خواهد بود.

اما اگر قبلا آدرس TRC20 شما فعال شده و قبلا هم نقل و انتقال داشته اید احتمالا باید صبر کنید تا فردا از کسی که خریداری کردید پیگیری کنید اما قبلش هم در سایت https://tronscan.org  موجودی و تراکنش های امروز کیف پول خود را چک کنید ببینید اصلا براتون ارسال کرده اند؟ چون گاهی هم TrustWallet موجودی را به موقع آپدیت نمی کند.

پس یعنی الان چون تراست والت رو جدید ساختم اگه از یکی از دوستام 10 تا ترون بگیرم اوکی میشه؟

بله مشکلتون اینطوری حل میشود

    سبد خرید