تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

[حل شده] در مورد کیف پول شیبا

  

2
شروع کننده موضوع

با سلام .من مقداری رمز ارز شیبا از صرافی کوینکس خریده ام که میخواهم یک تا دو سال نگهداری کنم اما شنیده ام که برای مدت طولانی نباید ارز را در صرافیها نگهداشت وباید به یک کیف پول منتقل کرد .اگر این صحیح هست شما چه کیف پولی را پیشنهاد میکنید که بعدا به مشکل نخورم ؟

ممنون.

1 پاسخ
1

ارز شیبا یا shiba inu یک توکن از اتریوم بر پایه ERC20 است که می توانید در کیف پول های مناسب اتریوم نگهداری کنید. اگر مبلغ بالا می باشد کیف پول های سخت افزاری مثل Ledger Nano S می تواند انتخاب مناسبی باشد. به عنوان کیف پول نرم افزاری می توانید از MetaMask هم که اپلیکیشن موبایل دارد استفاده کنید. والت هایی مثل Trsut Wallet یا Exodus برای نگهداری بلند مدت پیشنهاد نمی کنم.

توجه کنید Fee انتقال این ارز احتمالا مبلغ کمی نیست که یکبار الان برای ارسال به کیف پول باید بپردازید و یکبار هم بعدا هنگامی که قصد فروش دارید باید پرداخت کنید. ولی به هر حال برای مبالغ بالا نگهداری در صرافی اصلا کار صحیحی نیست.

فکر نمی کردم تو لجر هم بشه شیبا را نگهداشت پس میشه؟

بله کلیه توکن های اتریوم در کلیه کیف پول های اتریوم قابل نگهداری هستند حتی اگر نرم افزار کیف پول شما موجودی آن را نشان ندهد بالاخره موجودی داخل آدرس شما و متعلق به شما هست و نهایتا با ریستور کیف پول در یک اپلیکیشن دیگر به آن دسترسی خواهید داشت.

ممنون از پشتیبانی خوبتون

    سبد خرید