تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

ایجاد صورتحساب به صورت QR Code در شبکه‌هایی مثل BSC(Bep20) و Polygon

  

0
شروع کننده موضوع

با سلام و تشکر از آقای ریحانی عزیز.

من میخواستم یک صورتحساب با مبلغ مشخص و آدرس کیف پول مقصد مشخص در شبکه bep20  درست کنم که هر کس اون رو با کیف پول متامسک یا تراست اسکن کرد به طور اتوماتیک مبلغ (مثلا 10 تتر) و آدرس کیف پول مقصد ظاهر بشه. من چطور میتوانم همچین چیزی درست کنم؟

در تراست ولت میشه همچین چیزی درست کرد ولی کیوآر کد تولید شده فقط قابلیت اسکن در تراست ولت دارد و مثلا با متامسک اسکن نمیشن.

اگر برای شبکه پلیگان هم راه حلی وجود دارد ممنون میشم بفرمایید

با تشکر

2 پاسخ
1

فکر نکنم بشه چیزی داشت که مقدار را همه کیف پول ها متوجه بشوند، مثلا اپلیکیشن اندروید متامسک هم همچین QR Code برای شما می سازد اما دیگر اپلیکیشن ها آن را نمی خوانند.

 

 

1
شروع کننده موضوع

ممنونم از پاسختون. برای لایتنینگ بیتکوین که کیوآر کد و مقدار همیشه با هم میاد. برای شبکه اصلی بیتکوین هم دو تا سایت پیدا کردم که کیوآر کدی که تولید میکنن میتونیم مبلغ تراکنش هم توشون بیاریم (تست هم کردم با تراست درست بود) ولی هنوز برای بقیه بلاکچین ها مثل BSC و پلیگان و فانتوم چیزی پیدا نکردم

روی این شبکه ها توکن های زیادی هست و با qr نمیشه گفت به این آدرس چه تعداد از چه توکنی ارسال بشه. چنین چیزی بسیار می تونه باعث اشتباه بشه و همین بهتر که چنین امکانی نیست تا هر کسی دقیقا بدونه چکار داره می کنه

دقیقا درسته، حتی سایت های ارئه دهنده درگاه پرداخت کریپتو مانند CoinPayments و... هم فقط آدرس را نشان می دهند و اعلام می کنند که دقیقا فلان مقدار از این ارز را به این آدرس ارسال کنید در حالی که می توانستند همه این اطلاعات را داخل یک QR-Code قرار داهند که راحت تر باشند اما حتما دلایل مهمی وجود داره که فعلا چنین کاری انجام نمی شود.

    سبد خرید