تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

تماس با پشتیبانی Kucoin خیلی سخته!

 

حامد ریحانی
Illustrious Member Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 629
شروع کننده موضوع  

پشتیبانی صرافی کوکوین خیلی دیر پاسخ می دهد و اگر کار شما گیر آنها باشد به شدت اعصابتان را بهم میریزند. امیدوارم بهتر بشوند اما بر اساس تجربه روش هایی برای برقراری ارتباط سریعتر و موثر تر پیدا کردم که توضیح می دهم، امیدوارم هیچوقت نیاز نداشته باشید:

 

  • اول تیکت یا Request ارسال کنید، جهت ارسال تیکت به لینک https://www.kucoin.center/ucenter/signin بروید و با نام کاربری و رمز خود در صرافی به این بخش لاگین کنید. بعد بالای صفحه که نام شما را نوشته منوی My Activities را دارد که وارد آن می شوید و تیکت خود را ثبت می کنید.

 

  • چت آنلاین رو معمولا ربات جواب میدهد! خیلی سخت پیش میاد بتوانید با کسی چت کنید! من ۵ صبح تهران که میشود حدود ۹ صبح سنگاپور توانستم با آدمهاشون گفتگو کنم آن هم به سختی! یعنی باید یکجوری اون ربات رو رد کرد. من حدود ۵ صبح با ربات چت کردم تا آخرش رفتم تا رسیدم به Start Over که دوباره چت کنم که همیشه باز همان ربات تکرار میشه! ولی اینجا یک کاراکتر فارسی علامت سوال ؟ فرستادم که ربات نفهمید و وصل شدم به نیروی پشتیبانی تا حالا ۳ مرتبه این علامت ؟ جواب داده!!!

 

  • نیروی پشتیبانیشون خیلی خوب جواب میده و‌ معمولا کار را راه می اندازه ولی باز بهتره تیکت زده باشید و توضیح کامل مشکل را در تیکت داده باشید و شماره request را در چت بهشون بدهید بخوانند.

 

  • در سایت reddit به این آدم پیام بدهید یا به جوابهایی که به دیگران داده reply بزنید و‌ شماره تیکت یا request خودتان را برایش بنویسید که خوب پیگیری می کنه: https://www.reddit.com/user/kucoin_moderator

 

 


   
نقل‌قول
    سبد خرید