تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

میخواستم بدونم ولت ...
 

[حل شده] میخواستم بدونم ولت globexcrypto.com واقعی هستش

  

1
شروع کننده موضوع

سلام

میشه منو راهنمایی کنید

کسی globexcrypto.com را می شناسه؟

آیا واقعی هستش من ۵ اتریوم داخل ولت آن دارم ولی برای دپاسیت میگه ۰.۰۱ اتر دپاسیت کن به عنوان اولین دپاسیت

میشه کسی این سایت رو ببینه و نظر نهایی بده

1 پاسخ
2

سلام،

درخواستی که از شما برای آزادی و برداشت 5 اتریوم کرده اولین نشانه از کلاهبرداری و اسکم است! اصلا چرا باید شما  اتریوم در این سایت داشته باشید؟ خودتان ارسال کردید؟ یا مثلا هدیه سایت بوده برای وسوسه کردن شما به پرداخت 0.01 اتریوم؟

نکته دوم اینکه یک والت و سایت اکسچنج واقعی چرا باید از SSL Certificate رایگان let's encrypt استفاده کنه؟ دقیقا مثل همین گواهی ssl که ما روی همین سایت الکاویرا استفاده کرده ایم که برای یک سایت خدمات مالی اصلا مناسب نیست اما برای سایتی مثل elkavira.com می توان آن را قبول کرد.

نکته دیگر اینکه چرا همچین وبسایتی باید رتبه الکسای بالای 7 میلیون داشته باشد: https://www.alexa.com/siteinfo/globexcrypto.com

سایت تازه تاسیس الکاویرا با بازدید خیلی کمی که دارد به رتبه خوب نزدیک 1 میلیون رسیده! بعد یک سایت کیف پول یا صرافی حتما باید زیر 500 هزار بیاید نه اینکه بالای 7 میلیون باشد!

لطفا قبل از بازکردن اکانت در هر سایتی ابتدا از درستی آن اطمینان حاصل کنید و اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل خود را به هر وبسایت ناشناسی ندهید.

منم فکر می کردم الکی باشه برای همین گفتم سوال کنم

سلام بر شما دوستان گرامی ..مشکل شما حل شد بالاخره؟ فیک بود یا واقعی؟

کاملا مشخصه که این سایت scam و کلاهبردای است و برای هر کسی که عضو میشه همین مقدار اتریوم را برای وسوسه کردن و فریب دادن نشان می دهد که بتواند 0.01 اتریوم را سرقت کند.

    سبد خرید