تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

اشتباه در ارسال شیب...
 

[حل شده] اشتباه در ارسال شیبا از بایننس به کوکوین

  

1
شروع کننده موضوع

سلام

همکارم داخل صرافی باینانس ارز شیبا داشته با عجله تمام موجودی رو به ادرس صرافی کوکوین فرستاده ولی شبکه را متفاوت را انتخاب کرده، ارز از باینانس خارج شده ولی داخل کوکوین چیزی نیامده! راهی برای بازگرداندن پول هست؟

1 پاسخ
2

خیلی اشتباه بدی مرتکب شده اند و بازگردانی اش بسیار سخت و شاید غیر ممکن باشد.

اول اینکه باید با پشتیبانی Kucoin چت کنید و تیکت بزنید و ماجرا را شرح دهید و مدارکی ارسال کنید مثل اسکرین شات از صفحه برداشت در بایننس و hash تراکنش و...! مشکل این است که پشتیبانی کوکوین احتمالا یک هفته ای معطل کنند تا پاسخ بدهند! بعد احتمالا یک جریمه 100 دلاری براتون تعیین می کنند که براشون تتر باید ارسال کنید تا براتون shiba های ارسال شده را برگردانند! اما تنها کاری که قبول می کنند انجام دهند این است که ارز shiba را به آدرس مبدا بر می گرداند و آدرس دیگری از شما قبول نمی کنند ( البته شاید بتوانید با مذاکره راضی کنید آدرس شما را قبول کنند ولی بسیار بعید است! اما تلاش تان را بکنید چون به بایننس برگرده تازه مشکلات اصلی شما شروع میشه! )، پس شیبا به آدرس والت اصلی بایننس برگردانده می شود نه آدرس شما در بایننس!

مرحله بعدی باید از بایننس پیگیری کنید! یعنی زمانی که kucoin ارز را به آدرس binance ارسال کرد حالا باید به بایننس بقبولانید که آن ارز ارسال شده طی آن تراکنش برای شما بوده و توضیح کامل بدهید که روی شبکه اشتباه به آدرس کوکوین ارسال کردید و آنها برگردانده اند و...! حالا در تماس با پشتیبانی صرافی بایننس حتما احراز هویت هم نیاز می شود که احتمالا مجبور می شوید به عنوان یک ایرانی اقدام کنید و نهایتا واقعا معلوم نیست موفق شوید یا نه! اما اگر پشتکار داشته باشید حتما این پول زنده خواهد شد.

    سبد خرید