تالار گفتگوی تخصصی بلاکچین و رمزارزها

داستان معاملات 100 ...
 

[حل شده] داستان معاملات 100 هزار واحدی بیتکوین! ؟

  

1
شروع کننده موضوع

سلام. وقت بخیر. این داستان معاملات 100 هزار واحدی بیت کوین چیه؟ از دوستان پیام میدن که خریدار بیت کوین داری؟ یکی دیگه میگه فروشنده بیت کوین داری؟ چیه واقعا داستان؟  هیچ کدوم هم تا حالا تا جاییکه شنیدم موفق نشدن معامله کنن. یکبار میگن خریدار فیک بوده، یکبار میگن فروشنده!

1 پاسخ
1

پاسخ کوتاه در یک کلام: کلاهبرداری!

پاسخ بلند: تقریبا یکسال این بازار دروغ را رصد کردم و در بسیاری جلسات شرکت کردم، خیلی از خریدار ها و فروشنده ها اصلا نمی دانند بیتکوین چی هست! و اینکه ادعا می کنند باید والت رویال داشته باشید! یا والتی داشته باشید که قدرت جذب این مقدار بیتکوین داشته باشد! یک کارشناس از طرف یک خریدار هم بود ادعا می کرد trust wallet من قابلیت جذب 48000 بیتکوین دارد! چقدر دقیق!

همه این ها دروغ و با هدف های مختلفی هستند! خودشان را هم از طرف نهادهای حکومتی معرفی می کنند که کمتر مشکوک بنظر برسند! حتی گاهی آدمهای بزرگی ( مثلا مدیر عامل یک کارخانه یخچال سازی بسیار مطرح ) طمع می کنند و باور می کنند چنین معاملاتی انجام شدنی است و بسیار پیگیری می کنند تا از کمیسیون چنین معامله ای بهره مند شوند، دریغ از اینکه به شخص نادرستی اعتماد کرده اند.

جابجایی مبلغ ریالی ( یا حتی دلاری آن در داخل یا خارج از کشور ) چنین معامله ای برای هر دو طرف بسیار غیرممکن است! چند ده هزار میلیارد تومان!

تمامی مدعیان فروش را هم تست کردیم هیچکدام بیتکوینی نداشتند و با فیلم های جعلی از داخل اکانتهایی مثل بایننس دنبال اثبات موجودیشان هستند! برخی هم میان والت های موجودی بالا را بصورت Watch Only در کیف پولی مثل Blockchain.info یا اپلیکیشن های Tracker مثل Delta ایمپورت می کنند و به دیگران نشان می دهند که بگویند فلان مقدار موجودی دارند اما فقط نمایشی هستند!

هرگز دنبال اینگونه معاملات نباشید و وقت خود را تلف نکنید که اگر طرف شما کلاهبردار نباشد، احتمالا از نیروهای امنیتی است که دنبال کلاهبردارها می گردد!

    سبد خرید